لوله های دقیق فولادی درز مخفی

لوله های دقیق فولادی درز مخفی

لوله های درزمخفی نوعی لوله های درزجوش هستند که با فرآیند کشش سرد به سایز مورد نظر مشتری با دقت ابعادی 0.05 ± میلیمتر تبدیل شده و درز لوله به صورت کاملا درزمخفی دیده می‎شود که از لحاظ صافی سطح و خواص مکانیکی بسیار مطلوب‎تر از لوله‎های درزجوش هستند.

مشخصات
قطر خارجی 10 تا 73 میلیمتر، ضخامت 0.6 تا 5 میلیمتر ، طول تا 15 متر
تیوب‌های درزمخفی بر اساس درخواست مشتری مطابق استانداردهای ASTM, API, ASME, DIN, BS, JIS و گریدهای مختلف فولاد با عملیات حرارتی‎های GBK, BKW, NBK, BKS, BK قابل تولید و تحویل می‎باشند.

کاربرد
صنايع نفت، گاز و پتروشيمي جهت استفاده در مبدل‎هاي حرارتي و كندانسور، ديگ‌هاي بخار و صنایع خودرو و تولید بوش‎های دقیق فولادی
مزایا: دقت ابعادی بالا در قطر داخلی و خارجی، صافی سطح بالا، خواص مکانیکی مطلوب و تنوع بالا در تولید سایزهای مورد درخواست مشتری

لوله های دقیق فولادی درز مخفی

آهن آریا

مجموعه آهن آریا در ابتدا فعالیت خود را در زمینه بازرگانی انواع آهن ‎ آلات ساختمانی و صنعتی آغاز کرد. این مجموعه همواره در طول سالها فعالیت خود توسعه مستمر، کارآفرینی و رضایت مشتریان را از اهداف اصلی خود قرار داده است.

همچنین این مجموعه در سال ۱۳۹۹ در کنار کار بازرگانی، شرکت لوله‎ های دقیق آسیا کران (سهامی خاص) با سرمایه‎ گذاری بخش خصوصی را تاسیس کرد.

اطلاعات تماس

بندرعباس، شهرک صنعتی خلیج فارس

021-۴۴۳۷۵۶۹۲

۰۹۰۳۳۰۳۰۷۱۵-16

 

تمامی حقوق این وبسایت برای آهن آریا محفوظ می باشد .

2021 ©

طراحی و توسعه توسط : کادوس